موسیقی آلمانی
نوشته شده توسط : محمد اربابی
به پیشنهاد یکی از دوستان خوب این بخش را ایجاد کردم که در آن ترانه موسیقی‌های آلمانی را با ترجمه برای شما بگذارم...

از همین ابتدا بگویم که سعی کردم ترجمه جملات تا جای ممکن حس شعر را حفظ کند و از ترجمه لغت به لغت تا جای ممکن اجتناب کردم اما ترانهذها طوری ترجمه شده که هر خط دارای ترجمه مجزا باشد. در ضمن از انجایی که من شاعر نیستم شاید نتوانسته باشم از واژه مناسبی در یرخی بخش‌ها استفاده کنم. در صورتی که ترجمه بهتری از بخشی داشتید در همان بخش کامنت بگذارید.

 





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: